Voetbalstage

Voetbalschool "De Dribbelaar" organiseert 3-daagse Professionele Voetbalstages in april 2024

Data worden bekengemaakt in December 2023

Wil jij eens ervaren hoe de profclubs trainen ? Dan is deze voetbalstage tijdens de zomer vakantie echt iets voor jouw !!!

Wij organiseren deze stage  naar aanleiding van onze succesvolle vorige edities & onze succesvolle maandagavond trainingen.

Het  concept zal aangepast worden aan een ganse trainingsdag, waardoor de opbouw dan ook afwijkt  van onze trainingen op maandagavond.

De trainingen worden gegeven door onze ervaren en gedreven trainers van voetbalschool “De Dribbelaar”.

Inschrijven kan vanaf nu.

Dus wacht niet te lang om u in te schrijven.

Zie inschrijvingsformulier Professionele voetbalstage onderaan deze pagina.

Bij teveel inschrijvingen telt de datum van de betaling.

Voor veldspelers en keepers( maximum 6 keepers).

Voor de keepers zal er 1 dag een keeperstrainer aanwezig zijn en de twee andere dagen worden ze ingedeeld in de groepen met de veldspelers en zullen ze tijdens een aantal oefeningen in het doel kunnen staan.

Wanneer:

Waar:

Voor wie:

Programma:

dinsdag            ? april 2022

donderdag        ? april 2022

vrijdag             ? april 2022

van 10 tot 15 uur

Op het kunstgrasveld van Sportomplex Tuinwijk Nieuw-Sint-Truiden

Adres: Sportlaan z/n - 3800 St-Truiden

Alle spelertjes van 5 tot 14 jaar ongeacht club, geslacht, afkomst

Basistechnieken

Traptechniek

Schijn/passeerbeweging

Behendigheidsoefeningen

Spel/wedstrijdvormen

Penalty-cup

Rit van de jonge voetballer

Prijs:

• 110 €
  • 2 broers of broer & zus betalen slechts 200 €
  • Verzekering is inbegrepen in de prijs
  • overschrijving op rekening van de voetbalschool IBAN BE09.8538.8478.8057 met vermelding van de naam van de speler. Datum betaling telt als reservering.
  • Niet vergeten : verschillende ziekenfondsen geven een tegemoetkoming aan de kinderen die deelnemen aan een sportkamp. Vraag het formulier aan je ziekenfonds.

Eten & Drinken inbegrepen in de prijs:

• Tijdens de pauzes zullen er  sandwiches/snacks/fruit voorzien worden.
  • Gedurende de 3 dagen zal er water voorzien worden voor tussen de trainingen en tijdens de middagpauze

Benodigdheden:

• Voetbalkleren (regenjas)
  • Voetbalschoenen met "multistuds" omdat we op kunstgras trainen
  • Bal
  • Wasgerief

Indien u nog bijkomende vragen heeft, kan u steeds contact opnemen via de gegevens op de CONTACT-pagina.

* Annulatievoorwaarden:

Tot vijf dagen voor de aanvang van de stage kan U, uw inschrijving annuleren.

De annuleringskost bedraagt € 15,-  als bijdrage van de gemaakte kosten.

Annuleringen om een gegronde reden (sterfgeval, ziekte,..) is uiteraard kosteloos, indien U hiervoor de nodige bewijstukken voorlegt aan onze organisatie.

Annuleringen vanaf de vierde dag voor de stage of bij afwezigheid zonder geldige reden tijdens de stage, dient u de volledige deelnameprijs te betalen.

Door uw inschrijving, aanvaardt U de annulatievoorwaarden.