Voetbalstage

De Dribbelaar - Paasstage in 2024

Op dinsdag 9 april , donderdag 11 april  en vrijdag 12 april telkens van 10u tot 15u organiseert Voetbalschool De Dribbelaar een Paasstage.

Tijdens deze 3 intensieve, maar leuke voetbaldagen worden je voetbalskills verder ontwikkeld, in combinatie met een heleboel fun & plezier. Dit voor zowel veldspelers als keepers.

Ons concept zal worden aangepast aan een ganse trainingsdag, maar met nog steeds dezelfde voetbal- en opleidingsprincipes. Ook worden de trainingen gegeven door onze ervaren, gedreven trainers van Voetbalschool 'De Dribbelaar'.

Wanneer:

Waar:

Voor wie:

Programma:

Prijs:

Eten en drinken:

Benodigdheden:

Dinsdag 9 april 2024

Donderdag 11 april 2024

Vrijdag 12 april 2024

Van 10 uur tot 15 uur

Op het kunstgrasveld van Sportcomplex Tuinwijk, Nieuw Sint-Truiden

Adres: Sportlaan z/n, 3800 Sint-Truiden.

Alle spelers van 5 tot 14 jaar zijn welkom, ongeacht club, leeftijd en geslacht.

Er worden trainingsessies voorzien rond volgende thema's:

• Basistechnieken
  • Traptechniek
  • Schijn- en passeerbeweging
  • Behendigheidsoefeningen
  • Spel- en wedstrijdvormen
  • Penalty-cup
  • ...

• 110 euro per kind
  • 2 broers of broer en zus betalen slechts €200 euro
  • Verzekering is inbegrepen in de prijs
  • Overschrijving op de rekening van de Voetbalschool IBAN: BE09.8538.8478.8057 met vermelding van de naam van spelers.
  • De datum van de betaling wordt aangehouden als reservering.
  • Niet vergeten: Diverse ziekenfondsen geven een tegemoetkoming aan de kinderen die deelnemen aan een sportkamp. Vraag het formulier aan je ziekenfonds, wij vullen dit met plezier voor u in.

• Tijdens de pauzes zullen er sandwiches/snacks en fruit voorzien worden door de organisatie.
  • Gedurende de 3 dagen zal er water voorzien worden tussen de trainingen en tijdens de middagpauze.

• Voetbalkleren met eventuele regenjas
  • Voetbalschoenen met schoenen die geschikt zijn voor kunstgras ('multistuds')
  • Bal
  • Wasgerief

Indien u bijkomende vragen heeft, kan u steeds contact opnemen met de organisatie via het contactformulier.

Inschrijven kan vanaf nu via onderstaand contactformulier.

* Annulatievoorwaarden:

Tot vijf dagen voor de aanvang van de stage kan U, uw inschrijving annuleren.

De annuleringskost bedraagt € 15,-  als bijdrage van de gemaakte kosten.

Annuleringen om een gegronde reden (sterfgeval, ziekte,..) is uiteraard kosteloos, indien U hiervoor de nodige bewijstukken voorlegt aan onze organisatie.

Annuleringen vanaf de derde dag voor de stage of bij afwezigheid zonder geldige reden tijdens de stage, dient u de volledige deelnameprijs te betalen.

Door uw inschrijving, aanvaardt U de annulatievoorwaarden.